_Birmelekannesii_ Son adet tarihim 2 haziran 5 yıldır bebek istiyoruz ama olmuyordu reglm 3 gun geçti test yaptim sanki hayal cizgi var cok heycanliyim
zetabloom _Birmelekannesii_ çizgi hafif görünüyor insallah gebelik vardır🙏🏻 ama böyle baya hayalet çizgi cıkınca bende genelde kimyasal gebelik oluyordu
Kev _Birmelekannesii_ baya gecikmissin canm köyü çizgi çıkardı normal testlerden yapsana kan ver yada
MinikMucizem____ Vallahi hayal değil baya baya görünüyor ama daha yeni gibi bence yarın hemen kan verin Benimde 6 hazirandı ben erken öğrendim şuan beta takibi yapılıyor salı günü inşallah keseyi göreceğiz Testlere pek güven olmuyor çünkü, ben çok yaşadım
_Birmelekannesii_ MinikMucizem____ son adet tarihime gore 5 hafta inşallah test bozuk değildir 5 yıldır umutlanip olmamasindan yoruldum
Cydaaa Benim erken gebelik testlerim de bu şekilde çıkmıştı yoktur diye düşünmüştüm adet gecikmesinin 1. Haftasında tekrar test yaptım net çizgiyi gördüm
MinikMucizem____ _Birmelekannesii_ Rabbim gönlünüze göre versin inşallah🤲🏻 Bizi de habersiz bırakmayın güzel haberlerle gelin
_Birmelekannesii_ gungunom l 1 çocuğum var ondan sonra hic olmadi doktor ne bnde neden esimde proplem olmadığını söyledi
Fully Hayırlı olsun benim de böyleydi ChatGPT ye göndermiştim pozitif demişti😂 Erken farkedilince böyle olabiliyormuş😊 Şuan 13 haftalık hamileyim 🌸