Esra_derinalp ben de 39 haftalıgım ve neredeyse 3 4 aydır iliadin kullanıyorum yoksa nefes alamıyorum tıkanıyorum normalde alerji vardı ama bu kadar uzun süre kullanmak zorunda kalmamıstım tek umudum dogum sonrası geçmesi. Ama görüyorumki yalnız degilmişim çogu kişide aynı sıkıntı var çok zor çook