cerennkyaa1 Pcosum 40 günü geçti regl olmadım.Baş dönmem sıcak basması ve ara ara mide kötüleşmesi yaşıyorum.Nimo marka erken gebelik testi kullandım. Yorumlar mısınız ? 🥹🙏🏻
Siyahbeyaz_ cerennkyaa1 bu marka çok yalancı kuzum. Freely ve duratest bunları alma sakin. awox varsa onu dene bence
dilosimg cerennkyaa1 Bu testle çok silik çizgiydi benim de hamile olduğumu öğrendim. Net kan testi sonuç verir. Benim Beta 62 çıkmıştı 3 haftalık falandı yaklaşık olarak. Erken gebelik olabilir. Kan testi vermekte fayda var aklını bulandırma
cerennkyaa1 dilosimg ya Pcos olduğum için her teste hüsran yaşamaktan yoruldum o yüzden böyle çizgi bile bi değişik yaptı inşallah kanda çıkar 🙏🏻
dilosimg cerennkyaa1 Umarım gönlünden geçen şekilde olur 🤲🏻 Dediğim gibi ben de iki tane nimo marka yapmıştım. Bir de idrar içerisinde bekletmek daha sağlıklı. Ben bir tanesini idrarda beklettim bir tanesini idrara tuttum. İdrara tuttuğum sizinki gibi gözüküyordu. Diğeri bir tık daha belirgindi.
cerennkyaa1 dilosimg onu bilmiyordum ben idrara tutma yapmıştım sabah sizin dediğiniz gibi deneyeyim en iyisi ✨ İnşallah 🙏🏻
Mhafsaa1212 Gamze1109 soldaki kırmızı çizgi sonradan mı çıktı acaba biraz kenarda kalmışta istersen bi testi aç bak
cerennkyaa1 dilosimg kan veremedim daha ama sanırım Nimo marka yanıltıyor ya da awox emin değilim sabah tekrar yaptım aynı şekilde az silik çıktı akşamda awox yaptım onda hiçbir şey çıkmadı ümitlenmiştim bilmiyorum biraz daha bekleyeceğim tekrar test yapmak için 🥹