Es_Vera Hayır risksiz bir gebeliğim var hiç bir sıkıntı yaşamadım ama kendisi o kadar süre beklenmemesi gerektiğini söyledi 17. Haftadan itibaren hissetmeye başlamıştım ve 20. Hafta da baya baya hissediyordum, bütün gün hissetmeyince o kadar bekleme dedi ne olur ne olmaz hemen gel demişti