Yorgungebe Arkadaşlar selam iki hafta evvel burda sürekli ödemden bahseden ben geçen hafta çarşamba günü sezeryan doğum yaptım salı günü kontrolde tansiyonum 160 lardaydı doktorum beklemek istemedi ve çarşamba ameliyat için gittim. Salı gecesi öyle güzel uyudum ki öyle rahattım ki neyse çarşamba gittiğimde tansiyonum yine 160 lardaydı. Ameliyat o kadar kolaydıki size anlatamam. O spinal anestezi o kadar ağrısızdıki. Sonrasında verilen sakinleştiricinin etkisiyle bu kızın diye gösterdiler ama o kadar uykum vardıki adeta sallamadım😂😂
NerminOmar Yorgungebe gozun aydin, saglam boyusun. Peki elinizde ayaklarda sisme yasa idrarda protein olurdumu sizde?
Yorgungebe NerminOmar ellerimde ayaklarımda şişme vardı idrarımda protein yoktu ama bekleseydim muhtemelen olcakmış
Yorgungebe Sonra ameliyatım bitti kapının önünde beni bekleyen eşim ve annem bebeği görünce yukarı çıkmışlar 😂 dalga geçtim hatta ben ölsem ruhları duymayacakmış. Yukarı çıktım sadece 4 saat adet sancısı gibii ağrım oldu. Kolumdaki serum bittiği an ağrım bitti. Ama idrar çıkışım olmadı diye doktorum stres yaptı ama su içince düzeldi şükür. 9 saat sonra ilk yürüme o bile zor değildi. Ama kızıma karşı ilk 3 gün derin şeyler hissedemedim açıkçası. Yani tam anne gibi değilde sanki yeğenim gibi falan.