Nehirimmm06 Miray-456 bende beğenmedim ama siz bilirsiniz tabi ki çevremde bi kişi de var oda adı gibi yaman değil çok naif ufak tefek bi çocuk
EsmanurTorun Miray-456 yakında doğurucam hala aynı tepkiyi alıyorum siz beğendiyseniz gerisi önemli değil ☺️
Seymatrkay Miray-456 Ya ben böyle antin kuntin isimleri sevmiyorum. Yaman kelime anlamı “cevval” demek. Yaman oğlan vs. Yani bana isim gibi gelmiyor. İsim dediğin Ali , Mehmet, Alparslan vs olur. Yani bunlar isim değil lakap. Herkesin kendi evladı ne diyim.
Miray-456 Seymatrkay yani sadece yaman oğlan demek yanlış olur. Kolay kolay pes etmeyen,mücadeleci,azimli ve güçlü gibi anlamlarıda var
Sevoselo Bence isim anne adayının beğendiği isim olmalı sen beğeniyorsan gerisi boş ömür boyu sen kullanacaksın o ismi yani çocuguna sesleneceksin benim için bütün isimler önemli dir çünkü anne baba beğendiği için koyuyor