Doktor inofolic şase al dedi pembe kutu kullanıp hamile kalan var mı ?
Arhez20 ben o ay hamile kaldım
adatuna nasıl kullanıyordun aç karnına mı pcos var mı
Arhez20 ay hatırlamıyorum hiç evet pcos vardı
adatuna hmm aç karnına rmilimi daha iyi diyorlar da