Busra2013 bu tamamen yapı meselesi ya sizin gibi çok kişi var. Bende de tam tersi 15+0 oldum bugün karnım bi anda 2 haftadır belirgin gören soruyor ki normalde de zayıf biriyim kilo da henüz almadım. Bebeğin kilosuyla falan alakalı olsaydı benim şuan hiç olmaması lazımdı. Milleti hiç takmayın doktorunuz iyi diyosa bebek için her şey yolundaysa sizin karın ölçünüzün bi önemi de yok sonuçta iç organlarınız genişlemeye elverişlidir kaslarınız sıkıdır vs vs bir sürü ihtimal var