Busraasunal Kızlarr testime bakarmısınız 6 gün geçti erken gebelik testi yaptım var mı yokmu anlamadımm
Dry94_ Busraasunal evet ince bir çizgi görünüyor hemen mi çıktı yoksa bekledi mi 2 gün sonra kan ver bence testlere de güven olmuyo ama görünen var inş gebesindir🥰
Busraasunal Nazlii59 yaa keşke senin gibi sevinebilsemm😀😀 3. Olacak biraz sürpriz oldu istemiyoduk yani 5 yaş 2 yaş oğlum var
ayseehu İnşallah gebelik vardır çizgi var gibi gözüküyor ama aynı testi bende yaptım sonradan çıkan çizginin biraz daha uzakta olması gerekiyor diye biliyorum. Siz gidin yarın bir kan verin inşallah vardır bizede haber verin ☺️
Dry94_ Yarın sabah sağlık ocağına da kan verebilirsin 6 gün geçmiş eğer yoksa da kadın doğuma git gecikme neden oluyo ona baksın