minikbebegim06 Irem5858 bence hastaneye gidin baksınlar gebelik kolestazı falan mı diye bir de hametan için ne kadar bitkisel olsa da gebelikte çok kullanılmaması gerekir demişti doktorum bana ben de egzama için sormuştum bebeklere bile kullanıyoruz sorun olur mu diye böyle demişti
Aysgllarkn Irem5858 merhaba 1 hafta önce benim de kaşıntı oldu, kabarık kızarık. Doktor hametan yazdı, isilik olmuşsun, sıcaktan oluyor dedi. Kullandım ve bayağı geçti
esalman Bende de çok oluyor ama bepantolle durdurmaya çalışıyorum. Kuruluktan mı kaynaklanıyor bilmiyorum durduk yere başlıyor sizin de öyle mi
Irem5858 minikbebegim06 aşkım gittim acil doktoruydu kadın doğuma gitmedim o dediğinizden değil bişey dokunmuş olabilir yediğiniz vs dedi hematan vermiş ama bende sormak istedim
Aysgllarkn Irem5858 aynen günde 3kez kullan, bir de ılık su ve bebek şampuanıyla yıka ara ara çok rahatlatıyor. Benim de bacak aralarımda katlanma bölgemde olmuştu, çok iyi anlıyorum o acıyı. Geçmiş olsun 🌺
Irem5858 Sinemissttt csnım kan değerlerime baktı bişey çıkmayınca gebelil kaşıntısı olabilir dedi krem verdi