Merhaba kızlar, haziranın 14 nde 13 haftalık bebeğimin kalbi durdu ve kürtaj oldum hatta burada da başlık açmıştım bununla ilgili. Koromozal teste gitmişti bebeğim sonuçları geldi ve patau sendromluymuş maalesef. Güzel anneler benim merak ettiğim böyle birşey yaşayıp bu ve buna benzer bir sendrom sebebiyle bebeğini kaybedip, tekrar sağlıkla hamile kalıp bebeğini kucağına alan var mı ? Yaşım 34 geç kalmak istemiyorum çok endişeliyim ve tecrübeleriniz bana umut ışığı olacak.