Cerennn123 Kızlar yarın 40. Haftam bugun karnım cok sertlesiyor ve sivriliyor öne doğru. Sancımda yok napcam bilmiyorum
minikbebegim06 Cerennn123 aslında o bahsettiğiniz şey sancı bebek tek yerde toplanıp rahim kubbe gibi oluyor sivri şekilde siz hissetmiyor olabilirsiniz kadın doğum acile gidin açılma var mı baktırın haftanız ileri zaten
Suzunn Cerennn123 bende 36. Haftadayım bebiş hareketi hissediyorum ama normalde zaten aşırı hareketli değil Karnımı çok itiyor ayaklarını dayıyor sanırım bazen kaskatı oluyor karnım 5 dk sonra düzeliyor ama normal mi bilmiyorum ya kontrolüme de daha var
Mmehtappp Cerennn123 yaaa hareket falan yaptınız mı yürüyüş bende 39+3 deyim squat vs yapıyorum ama tık yok
Cerennn123 minikbebegim06 yaaa gercekten öyle midir bugun cok fazla yasadım ama sancı yok grcen gün yalancı sancı cektiğim için onun sancı oldugunu düşünmüyordum zaten 3 gün önce nişanım geldi yarın sabah kontrolüm var umarım öyledir cok yoruldum artık
Cerennn123 Valla merdiven squat ördek yürüyüşü pilates topunda esneme hareketleri herseyi yaptım bu hafta gelir diyor doktor ama bakalım persembe tekrar kontrolüm var
GH-35 38+1 benimde gün içinde oluyor çok sertleşiyor ama düzenli olmadiği için hareketleri de iyi olduğu için gitmedim gitmem gerekir mi bilmiyorum