Bebivekedi ayyy bana da söylediler doğumumdan önce ilk doğumumdu bir de yemin ederim doğumdan çok o iğneden korkuyordum öyle korkuyordum ki sakinleştirici yapmışlardı titriyormuşum😂 ama inan bilmiyorum doktorun eli mi iyiydi benim bünyem ile alakalı bir durum mu ama kalçadan olduğum iğneden daha da kolaydı çünkü girer girmez uyuşukluk aşağı doğru indi yani acısa bile saniyelik olur diye düşünüyorum ama hiç acımadı benim 🤷♀️