T-159 Mmehtappp ben anlamadım birsey belki sizde açılma olmuştur ben öyle düşünüyorum yoksa bu sancılar boşa değil benim ki zaten kanalda kafasını yaslamistj
Erkekannisi2 Meryeminannesi20 hayırlı olsun canım ❤️ benimde ucuncu dogumum olucak 36 haftalıgım, kolaymı ucunculer cok merak edıyorum
T-159 Mmehtappp öyle canım Rabbım kolaylaştırın hepimizin dogumlarini sağlıkla kucağımıza alalım imsallh
Dyguuu59 Meryeminannesi20 canım hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün iyisinizdir inşallah medipol Bahçelievler’de mi doğum yaptın memnun musun ne kadar bi ücret ödedin annelik sigortası geçiyor mu o şekilde fiyat hakkında bilgin var mı ?