elif9823 doğum esnasında, öncesinde ve sonrasında doktorumu gördüm. Öncesinde geldi kontrol etti konuştuk fotoğraf falan çekildik, doğumumu zaten doktorum yaptırdı sezaryen, sonrasında ben kendime gelince doktorum odaya geldi, hatta mesai bitmeden tekrar geldi, ertesi gün sabah geldi tekrar fotoğraf çekildik, dikiş ve kanama kontrolünü doktorum yaptı. Onun dışında elbette hemşireler ebelerde çok ilgilendi. Asla sert değillerdi. Hastanenin kapısından girip, ertesi gün o kapıdan çıkana kadar karşılaştığım tüm hastane personelleri gerçekten çok güleryüzlü ve iyilerdi. Bu konuda özellikle onlar sayesinde çok rahat ettiğimi söyleyebilirim 😊