Gamze1906 6+4 günlük gebeyim bugün doktora gittim karından bakınca kalp atışı duyulmadı vajinal olarak bakınca görüldü ama bazı yerlerde vajinal tehlikeli diyorlar korktum bende yaptıran ve sorun yaşayan oldu mu
Nihanak Gamze1906 8+1 im gebe kaldigimdan beru yaklasik 3-4 kez gittim hep de vajinal muayene oldum. Bi sknti olmuyo korkmayin
Kelebegimmm Gamze1906 inanma öyle şeylere.o kadar büyük değilki zarar verebilsin.mesela şuan aramızda ben dahil progestan fitil kullananlar var.o zaman oda zararlı olurdu
_seydaa Gamze1906 benimde aynı şekilde oldu öyle kalp atışı duyduk ama hiç bi sıkıntı yaşamadım canım☺️
Cansu57 Benimde 5+6 iken karından göremeyince vajinadan bakarak görmüştü. Hiç bir sıkıntı yok canım aksi halde doktorlar o şekilde kontrol etmezdi zaten
Gamze1906 _seydaa kalp atışını dinletmedi ama bana devlet hastanesine gitmiştim ondan mı bilmiyorum kalp atışı var sağlıklı dedi sadece