Melevcen52 Arkadaşlar 6+6 olduk sizde de şeffaf beyazımsı akıntı oluyor mu iç çamaşırı çok çabuk ıslanıyor bu normal mi
zeynepulker0 Melevcen52 benimde yeni gebeliğim daha bende de aynı akıntı var hep günlük ped takıyorum o yüzden