Mervegezginci12 Arkadaşlar şu an 34+3 haftayım ama 34. Haftaya girer girmez nerdeyse bir yorgunluk oldu bu normal mi benle aynı olan var mı çok çabuk yoruluyorum havalardan da aşırı sıcak zaten ama yorgunluk gözle görülür enerjim de fazla yok
yilma Mervegezginci12 34+3 de ben yorgunluk yokta rahim ağrısı çok çıktı çıkacak gibi ağrıyor bel ağrısı kalça ağrısı
peripella Mervegezginci12 34/3 aynıyız bel ağrısı bacak krampları uykusuzluk sabah ezanına kadar uyuyamadığım için bütün gün yorgun geziyorum gece olsun uyuym diyorum ama nafile
Erkekannisi2 Mervegezginci12 cok cok canı agrılar desen ayrı , gozlerim i acamıyorum iş yapasım var ama yapamıyorum
Mervegezginci12 Erkekannisi2 evet hareketleri de can yakıyor ve ben yalancı sancı fazla yaşıyorum sürekli nst sancı çıkıyor
Mervegezginci12 yilma rahim ağrısı bende de var bnce özellikle iğne gibi batıyor ve kasık ağrım aşırı fazla
Mervegezginci12 peripella aynı ben valla bu gece hiç uyuyamadım nerdeyse kasık ağrısı karın ağrısı ishal olmuşum onun ağrısı çok kötü yaa bacak kol kramp çok güzel hamilelik geçirdim ama bu bir haftadır kötüye döndü hamileliğim zor geçiyor
peripella Mervegezginci12 Aynı aynı Rabbim yardımcımız olsun evde klima da yok deliriyorum her gece gündüz ayrımı dersin hayır gündüz başka dertler gece başka.sağlıcakla hızlı geçsin şu günler artık şey diyorum bi gün bi rahat uyuyım sonra devam olsun ama bi kere uyuyım Allahım saçma saçma dualara dönüştü stresten gerginlikten
Mervegezginci12 peripella doğru bende ev sahibinin var ama klima çok eski aşırı çok çekiyor o yüzden yakamıyorum vantilatör idare ediyorum Rabbim yardımcımız olsun
cauuv1 yilma amin amin karnım da taş gibi gebeligi sevemedim cok zorlanıyorum dogursam enerjim gelecek