Fnur6435 kimse gerçekleri açıkca paylaşmıyor sosyal medyada inanmayın. Ben ilk kızıma isteyerek gene kalmama rağmen doğumdan sonra müthiş bir depresyona girdim, evet bebeğimi çok seviyordum ama ister istemez artık eski hayatına dönemeyeceğini biliyorsun kendine yetebilmeyi özlüyorsun. Ağlayınca bu çocuk mu yoruyor seni diyorlardı ama çocuk yorması çok ayrı eski hayatının yasını tutuyor insan.. ama zamanla her şey rayına oturuyor. 2. Gebeliğim sürprizdi yüne üzüldüm ağladım doğumdan sonra 2 çocuğa yetememenin vicdan azabıda kötüydü ama büyüdükçe alıştık şuan 2 aylık küçüğüm arabasında uyuyor ablası parkta oynuyor 🌸