ogretmenanne2024 merhaba kesinlikle aralarında en az 5 yaş olmalı çocuk yemeğini kendi yemeli, kendi oyun kurup oynamayı öğrenmeli, burası çok önemli, kendinden küçük bebeğe nasıl sevgi göstermesi gerektiğini (zarar vermeden ) bilmeli kesinlikle, abi veya abla, kardeş kavramının artık farkında olmalı bunlar bebek doğduktan sonra küçük bir bebeğe öğretilemiyor 🥺 çünkü oda küçük anlamıyorrrkiii offff oğlum aklıma geldi içim yanıyor🥺 hatırladıkça herkes bebeği severken o zarar veriyor diye (anlamıyordu çünkü ) bırak yapma elleme sen büyüdün abisin demek çok kötü ceza veriliyormuş gibi benden sana tecrübe ile sabit bir tafsiye kesinlikle en az 5 yaş olsun hem senin hem ilk çocuk için en iyisi