Aynı problemi 3 sene önce kızımda yaşadım, yüzünün her yeri sivilce gibiydi, 2 aylık olana kadar geçmeyecek gibi oluyor ama geçiyor, bi gittiğim doktor isilik dedi bi gittiğim doktor süt alerjisi dedi. Sonra sonra kendiliğinden geçti. Rabbi şifa versin inşallah ❤️