Oncelikle kendini dinleyip budami ondan, oldu mu tuttu mu diye dusunup her belirtiyi dinleme stres olursun. Cunku yuksek doz ilaclar kullandik progestan bircok belirti yapiyo hamile gibi insanda. Ama bende farkli olarak ateslenme, usume, burun tikanikligi kasık bel ve ust bacaklarda baya baya agri oldu. Adet olucakmista olamiyomusum gibi siddetli cektim. Bb idi. Erken tutundugu icin 6. Gun baya bi belirtilerim oldu. Mesela idrar renginde degisme. Onu gorunce test yaptim 7. Gun cift cizgi gordum kan verdim yuksekti:) benim ikinci transferim ilki ab idi. Tutmadi.. bb tuttu cok sukur :) bu transferimden bi gun sonra 23 nisan depremi oldu stres korku hemen ayaga kalktim tabi. Dedim ki hayirliysa olur elimden geleni yaptim okadar akisa teslim olmustum ki guzel sonuc aldim sende alirsin insallah