Kızlar 24 ü yumurtlama 25 i çatlama günümdü. 19,20,21,23,24,25 ve 26. Günleri değerlendirdim. Normalde uygulamada da baktım beklenen adetimden 2 gün önce döngümn bugün daha 24. Günündeyim öğlen sabah 11 de çamaşırımda nohut tanesinden az büyük kahverengi ama saydam ıslak bir leke gördüm minicik peçeteuede geldi ama daha başka gdldn giden yok normalde ağrım olur adet öncesi de adetliyken de şu an da o da yok. Sizce yerleşme falan mı