tugrullsmomms Hanımlar yarın sabaha nasipse doğumum var. 12 den sonra yemek yemicem ama su içmeden nasıl durucam hava çok sıcak🥲 Az birşey içsem sorun olur mu sizce
cesaretinvarmiaska tugrullsmomms Ben gece 12den önce uyumuştum. Gece saat 1-2 civarı kalktım, susamışım. Su içip yatmıştım. Doğuma girmem de öğleyi buldu zaten :)
Kkardelenn1 tugrullsmomms içmeseniz daha iyi olur anestezi etkisi iyi olsun dşye yeme içme yasak zaten dudaklarınızı ıslatın çok zorlanırsanız