Fatmanaz
KızlAr Doğum yapalım 10 gün oldu öyle çok çektim ki yatağa bile giremedim kızım küveze girdi süt sağdım sonra kızım eve geldi beni emmedi göğüslerimden kanlar akıyordu kesik kesikti ne kullandıysam iğleşmiyordu ağlıyordum sonra nette araştırırken gördüm KANTARON YAĞI VE ZEYTİNYAĞI kullanın geliyor diye kullandım o kadar çok iyiki şimdi ve kızımda emmeye başladı sayılır yaralar iğleşiyor diye belki benim gibi olan vardır diye yazmak istedim