DnzDrn Daha cuma gittim herşey yolundaydı. Bu haftada vijanaya bianda ağrı girmesi normalmi ? Yani hareketleri orda gibi. Yada baskı yapıyo gibi oluyo
Zehrasan DnzDrn aynısı bak aynısı bende açtım dönüş yapan olmadı şimdi sizi gördüm haftam 33+5 haftası 35 ile uyumlu aşırı kramplar giriyor vajinaya baskı gerilme sızlama ağrı giriyor korkuyorum doğururum bir yerde diye karnım aşağıya indi baş aşağı duruyor
smnrctnn0 Evettt normal bende 34+3 başı yukarda ayakları aşağıda hala. O ayakları vajinamda sürekli hissediyorum bazen geriliyor bacağını itiypr bazen vuruyor yeri daralıyor büyüyor uzadıkça zor sığıyor bunlar bu haftada normal dayanıcaz 🥰🫠