Çok normal canım bende doğum yaptım 2 gün sonra ayağım öyle bir ödemlendiki ayak bileklerim inanılmaz şişmişti spor ayakabı giyemiyordum eşim sıcak su felan getirdi biraz içinde beklettim masaj felan yaptım geçti sende dene iyi gelecektir ağrısına şişliğine🥰