Kızlar son adet tarihim 23 Mayıs evlendikten sonra adetim düzensizleşmeye başlamıştı ve ilk defa kendiliğinden 23 Mayıs’ta adet olmuştur hormonlarım normaldi. Ve 10 gün gecikmeden sonra kan testi verdim 0.2 çıktı ve verdiğim günden itibaren çok hafif koyu olacak şekilde akıntı tarzı kanamam var hani adet bitiminde son günlerde yaşanır ya o tarz. O da yaklaşık 4 gün falan sürdü bugün bitti diyebilirim şimdi sizce geç döllenme olabilir mi yoksa adet düzenimden ötürü mü lekelenme tarzı adet mi yaşadım bu ay. Bebek çok istiyorum ama bazen hiç sabredemiyorum Lütfen bu durumu yaşayanlar bilgi verebilir mi bana