Kızlar bundan bir ay önce tahlilde enfeksiyon çıkmıştı önce doktor fitil verdi kullandim ama geçmedi. Hatta daha da arttığını hissettim. Karnimda baski hissi var diyince doktor bebek baski yapmaz enfeksiyondan oluyordur dedi fitil işe yaramayinca antibiyotik ilaç verdi. İşe yaradığını hissettim sonra denize gitme imkani bulunca denize girdim. Çıkınca da sabun kullandim. Şu an çok kötüyüm. İdrar yaparken aşırı yanma hissi var. İnternetten okuduğum kadarıyla enfeksiyon düşük yapar falan diye okudum korktum açıkçası. Benzer durumu yaşayan var mi? Ne önerirsiniz? 12 haftaligim bu arada.