Genelde oneriyorlar canim biz yaptirmadik iyikide yaptirmamisiz ikili testimiz temiz geldi biz soyle dusunduk o kadar para niye verelim devlet ucretsiz ikili test yazpiyor zaten eger sorun olursa yaptiririz demistik benim tup bebekti kan piltilasmasi sorunumda var oksapar 4 binlik kullaniyorim.bende durumun varsa yaptir ama benim onerim ilk ikili yaptir sonuc kotu cikarsa hemen onu yaptirirsin