Yaklaşık 2 haftadır düzenli sancılarım var ve nst de çıkıyor 100 üstü ikinci gebeliğim ve ilki sezeryan dün hastaneye yatış yaptım serumla biraz düşürüldü sabah taburcu oldum ama yine sancılarım başladı çok erken doğum için ama doktor sancıların düzelmezse alalım diyor küvöze girer mi bu haftada doğum yapan anneler varsa yazabilir mi tam 36. Haftaya girdik bugün