Güzel bı temizleyici edin yanına kabak lifli yüz kesesi vs temiz tut ben onun dışında yaşlanma kırışıklık giderici krem ve güneş kremi kullanmaya gayret gösteriyorum aslında tonik vs de hepsinden mevcut ama düzenli yapamıyorum hep leke üzerine şeyler bende ki ama maşallah kırışık vs hiç biseyim yok burnuma ihtiyaç hissettikce siyah nokta bandı yaparım marka da öyle bilindik vs değil normal bim a101 e vs denk geldikçe aldığım şeyler yüz yapısını zaten krem vs degistiremiyoruz malesef o şeyler güzellik merkezi ile halloluyo bı yaştan sonra kullandığın hiç bişey yoksa öyle yapabilirsin