Nazlicann1993 Arkadaşlar 14 haftalık oldum sanki ilk haftalar kadar yoğun mide bulantısı var ve uzun zamandır kusmuyordum son 2 gündür bulantı ve kusma var normal mi ne zaman geçecek :((
Ayseguls_baby Nazlicann1993 ben de 15 haftalığım canım 14 haftada 2-3 gün üst üste çok yoğun kustum ama geçti çok şükür
Sultankut Nazlicann1993 benim 19. Haftaya kadar devam etti kişiden kişiye göre değişiyor ama genelde o civarda bitiyor diye biliyorum. Hatta artık kusmayınca çok sevinmiştim yemek yiyebilmek mucize gibi gelmişti gerçekten çeken bilir çok zor İnşallah en kısa zamanda biter sizinde
Nazlicann1993 Elilar2225 allahım inşallah benim başıma da gelir geçer çok yoruldum 4 yaşında kızım var ilgi istiyor çok zor :(
Ayseguls_baby Mucizem_63 evet çok şükür kusmuyorum bu ara mide bulantım da yok ilerleyen haftalarda tekrar olur mu bilemiyorum tabi
Ayseguls_baby Nazlicann1993 14. Haftada bende öyleydim valla her sabah o kadar kusuyordum ki içim dışıma çıkıyordu artık 2-3 gün sürdü bu durum çok şükür bu ara kusma mide bulantım yok 😀
Nazlicann1993 Ayseguls_baby acaba bu haftalarda tavan mı yapıyor hormonlar anlamadım 😀 sevindim geçmesine darısı başıma inşallah 🙏
Ayseguls_baby Nazlicann1993 bencede bende öyle düşünüyorum 😀 ben hep kahvaltıda vitamin içerken kustum anladım ki koku hassasiyetim başlamış ve ilaçların kokusu beni kusturuyor şimdi ilaçları ona göre içiyorum ilaç içip peşine hemen birşeyler yiyorum midemi bastırıyorum canım
Nazlicann1993 Ayseguls_baby ay ben de ilaç içmekte zorlanıyorum sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏
Emiisko 16 haftaya kadar hergun kustum suan 18 haftalik yine midem bulaniyo bazen kusuyorum tam gecmis degil
Nazlicann1993 Sultankut inşallah ağlıyorum her gün isyan etmiyorum çok şükür rabbim nasip etti ama bazen dayanamayacak noktaya geliyorum amin inşallah :(