İyi akşamlar kızlar 2 haziranda düşük yapmıştım çok şükür adet olmadan hamile kaldım sırasıyla beta değerlerimi yazacağım doktora bir kez göründüm daha kese için 3-4 gün var ama beta değerlerine bakınca ikiz mi acaba dedi çünkü iki güne bir değil her gün bir önceki günün iki katı oluyor
1 Temmuz Salı Gece 01.10 - 31.7 Beta HCG
1 Temmuz Salı Akşam 20.15 - 53.6 Beta HCG
2 Temmuz Çarşamba Gece 23.55 - 112 Beta HCG
5 Temmuz Cumartesi Öğlen 12.20 - 441 Beta HCG
Sizce ikiz olabilir mi bir de kese ne zaman görünür düşükten bu yana 4 hafta 6 gün oldu