Aynur_ma Sonunda ben de dogum hikayemi yaziyorum... Allahima sukurler olsun insAllah her biruniz sagsalim kucagihiza alirsiniz bebeyinizi). İlk once hamileliyimle ilgili bi kac birsey soyleyeyik 30cu haftadam 1cm aciklikla erken dogum riskim vardi ve doktor tuvaletden baska ayaga kalkmamami soyledi ve 30cu hsftsda 4 doz 12 saat arayla ciyer gelistieici vuruldu ve doktorum rahim agzina peser yerlestirdi. Guc bela 36 haftayi tamamladik ve doktorum peser cikarip acikligimi yokladiginda 3cm acikligin var dedi ve eve yolladi. Normal dogumun kendisinden baslamasini bekleyelim dedi. 1gafta bu aciklikla gezdikten sonra evde tatli falan yapmistim baya yorulmustum gece bel karin agrisi uyutmuyodu. Sabah 8de esimi ise yollarken karnim agriyo qaliba dogurucam dediyimde esim olmaz bisey dedi ve gitti ben de yapancidir deyip onemsemedim saat 10a geldiyinde sancilarin araliklarini tytmaya basladim ve doktorumu aradim. Her 10-12 dakikada bir geliyodu doktorum eger saat 1e kadar devam ederse hastaneye gel dedim. Tamam deyip esimi aradim ve isden cikmali olacagini soyledim. Saat 1 oldukda yeniden doktorumu aradim ve hala ayni aralikli sancim oldugunu soyledim doktorumsa bana "sesinde hic sanci cekermis gibi durmuyosun yine de gel bakalim"dedi ve esimi arayio artik gelmesini siyledimm. Esim eve geldiyinde sanci hala ayni geliyodu ve 02:30 civari hastaneye detdik. Doktor acikliga bakti ve 4-5 dedi. Nst"ye bagladi ve sanci varsa bakariz dedi neyse artik her 5-6 dakikada bire dusmustu sancilar ve esim saka yapiyodu bak simdi sanci gelicek falan. Benim canim yaniyi adam saka pesinde neyse 40dakika nsteye bagli kaldim ve sanci 0 gisteriyodu ama ben kivraniyorum dr geldi e sanci yok dedin dedim onu bilmem ama ben aciyorum. Neyse sonra tamam o zaman seni yatirip serum baglayalim yalanci sanciysa gececektir dedi drum tamam dedim. Biz sigortayla gidiyoruz indik sigorta islemlerini falan hall etmeye uzun suruyo orda isler artiksancilar siklasmis her 3dakikada geliyodu yukari ciktim druma artik sancilarncoknacitiyo derken duygusak bi aglama yasadim drum tamam sakinles acikligina bakalim desi acikligima baktiginda artik dogum baslmak istiyor dedi. Neyse hemen yatisima yaptilar geceye vevya sabaha dogurursun dediler. Ben de esimi eve gonferdimki zaten burda bi isin yok doguma daha var ve gitti kocam. Odaya alindikda artik her 1 dakikada gelen sancilarn dqyanmiyodu. Derin nefes alip vererek yungullestirmeye calisiyordum. 1 saat kadar oyle sanci cekdikten sonra druma artik cok acidiginu ve spinka yapmasini istedim tamam dedi gidip kontrol edip yapalim gittik catala ciktim ve doktorum artik suyu patlatmasiy gerektiyini siyleyib suyumu patlatdi. Ve artik spinalden gecti normal dogumun basliyo dedi yeniden odaya donduk ve drym ikinma hissim geldiyinde biyraz kendimi tutmami soylediy. Tamam dedim amma artik sesimiy iyisamiyirum yalvariyorum artik beni doguma alin diyye derken 15 dakika orda sanci cektim ve doktorum artii ikinma hissim gelirse derin nefes alib comelerek ikinmam gerektiyini soyledim tamam dedim ve ikinma geldiyi zaman aynisini yaptim Oyle yapinca aciy yissiy gidiyo ve adam rahatliyo. 4 kez iyle yapyiidan sonra comelmisken doktorum geldi ve acikliga baktiginda bas geldi yadi dogum haneye gidiyoruz dedi. O an bi qarip hiss etdim butiyomy artik doguruyorumuyum 9 ayin sonu bumu derien ameliyatuanede de iki kez ceomelip ikinip catala kalktim ve doktorum deriyn nefe alip tutup iykunmami soyledi dediyini oldugu gibi yaptim 3 kez ikindiyktan soonra guzel meleyim ustumdeydu Allahim o nasuyo bir an oou nasil bir hiss onun ciyak ciyak aglamasu Allahim her kese o ani yasatsin insAllah. Ve o an butun agriilsr bitdi hic bir aci hic bir kotu sey kaadi. Es. Dogumdan dikisim oldu ama kizima kurban olsun her sey. Yanimda dan goturduilerinde bebeyi yikiyaualim odada gorusursunuz annesu deyip goturduler. 25 dakika sonra odadaydim artiyk. Ve esimiy goruntulu arayip dogurdum dedim inanmadi sonra kizimi getirdiler giosteriyorum hayiyr baskasiiyniiyn saka yapiyosun dedi. Hayir ciddiyim falan deeken. Sonunda inandi . 10 dakika icinde hastaneye yetisdirmisti kendini. İste venim de dogum hikayen boyle her keze surpriz hic kimse kapida acaba dogurdumu diye beklemedi stressiz her kes annemler falan torununa kavustu. Simdi 1 hafta oldu ve kizim su an yanimda yatiyo. Hani anne olunc aanlarsin derler ya iste o dogru. Allahim beni onsuz onu bensiz koymasin. Cok garip duygu daha yeni yeni alisiyorum Allahim arzusunda olan her kese kismet etsin. Guzel hamisler de sag salim kucaklarina alsinlar insAllah. Kizlar normal dogumdan korkmayin. Evet zor amma inanin deyiyo dogumdan ciktiktan sonra kalktim gezdim kendim kendime baktim. Bebeyime de dogdugundan beri kendim bakiyorum. Her sey yolunda.... Uzun oldu amma bu duygulari anlatmasi zor ...😘