Ferda33 iğneyi dik yap ve yaptıktan sonra ovalama direk iğneyi cıkart ve bırak öyle.
Ne kadar cok ovalarsan o kadar morarıyor
Sıkıntı yok daha dış ya da iç kısımdan elinle biraz etinl tutarak dik açıyla yaparsan zamanla morluklarında azalır ☺️
6 aydır hergün oksapar yapıyorum ilk zamanlar mor olmayan noktam yoktu