Bence bu kadar bekleme belki hamilesin doktor bi gorsun belki birsey der tutunmaya calisiyordur bebis belki dusuk yapiyorsundur bence bi test al yap icine yatmazsa hastane yakinsa sikayetlerini soyle muayene ol kan ver kanda cikar ne oldugu zaten kendine eziyet ediyosun hayatım senin butun yazdiklarini okudum bi ara cok kizdim sana hep agrim var diyosun ama beklemeye calisiyorsun beklemek ne kazandiracak sana o bebis sana nasipse o seni bulacak degilsede aglasan ne fayda canim git biran once muayene ol kan ver bana kalirsa senin yerinde olsam hastanenin kapisinda yatmistim vallahi