Şimdi çok müsait değilim detaya girmeyeceğim çok zordu ama çok şükür kucağıma aldım darısı bütün isteyenlerin başına bütün hamilelerin başına 🤲🏻♥️
Bu arada hastane durumu vardı düşündüğüm devlet Hastanesi’ne gidemedim çok kötü dayanamıyodum ilçemize yakın devlet Hastanesi’ne acilden gittik zaten sancı suyum gelmişti direk aldılar şükür sıkıntı yaşamadım aldılar.