yazgunesii Kızlar hamile olduğumu bilmeden keratin yaptırdım.4 haftalık hamileymişim. Şu an bir şey olacak diye o kadar çok korkuyorum ki anlatamam .Sizde bir şey olur mu böyle bir durum yaşayan var mı?Lütfen cevap verin
kedili1anne Olan olmuş kuşum daraldıkça dua et bolca İşlemi yapsın herkes demiyorum ama tutunacak çocuk hayata çok sağlam tutunuyor Allahın izniyle hiçbirşey yoktur 😇