Parlalina Usmerttmdm 37+0 ız 37+4 de doğum nasipse, diğer ağrı genital batmalarını geçtimde sabahtan beri bi diş ağrısı boğaz gıcıklığı hafif mide bulantısı tuttu bide🤦🏻♀️ son 3 gece 4. Gün bitiyor nasipse. Çabucak geçsede rahatlasam🤦🏻♀️
burcu_tokgz Usmerttmdm bende bugün 38 oldum kasığıma batma girip girip çıkıyor anlam veremedim 🤷🏻♀️ duş aldım uzandım ama hala aynı bakalım hayırlısı
Grcnhsn Merhaba ben de 37 hafta oldum ara ara sancım var gibi oluyor ama sonra fark ediyorum ki ishal sancısı onlar sizin nasıl acaba
Minik-Aslan22 Aynı haftadayız bende de geceleri özellikle karın ağrısı huzursuz bacak sendromu oluyor Nst de sancı da çıktı oyüzden haftaya sezaryen günü alıcam bakalım sağlıkla kavuşalım bebişlerimize