ay_isigix 12+6 da öğrendim kızımı gösterirse ve cihaz eski değilse erken öğrenebilirsiniz. Bazen göstermeyecegi varsa göstermiyor eltim 20 kusurde öğrendi oğlu olacağını, aynı şekilde yengem de 17-18 arasında öğrendi oğlunu, erken gösterir diyorlar ama benim çevremde kızları daha önce öğrenen daha çok kişi var