Kızlar selamm💗 Benim beta hcg değerlerim sırasıyla;
26/06=19,1
30/06=185,9
02/07=480,4
04/07=1102,1
06/07=2494,9 olarak geldi. Sizce artış nasıl hep 2 katından fazla artmış bu bir sorun yaratır mı sizce? Ayrıca ben daha hiç doktora gitmedim sizce yarın gitsem keseyi görür müyüm yoksa birkaç gün daha beklemeli miyim? Kese kaç betada gözüküyordu ?🙏🏻