vanilya_kokusu_ Kızlar bundan sonra ovulasyon testi yapmama gerek varmı elimde bitane kaldı artık çünkü yumurta dün çatladı yani birliktelik şart değil dimi artık en erken ne zaman tesst yapabilirim geçen ay eczaneler benim sayemde zegin oldu 😂😂😂😂
Eslem2112 vanilya_kokusu_ 14 temmuz en erken ama bekleyenilirsen 18 temmuz kesin sonuç alırsın inşallah bebiş tutunmuştur
Momyy_baby vanilya_kokusu_ vanilya_kokusu_ sanırım 4ü yumurtlama günü sonrasında çatlama olmuş ama 4ünden öncesinde de silik çizgi çıkma sebebi nedir
vanilya_kokusu_ dilarakocc benimki gitmiyor ya 😂😂iki tane eczane var evimin yanında sırayla gidiyorum sksjsk😂😂
vanilya_kokusu_ Momyy_baby iki tane yaptım ondan aynı gün acaba sonra danmi öyle oldu yada yerleri mı değişti acaba ilk diğerini yaptım belki😂 Yerleri karişmiş canım sanırım