Slhls Kızlar 39+5 haftalığım son 3 haftadır bebeğin boy kilo gelişimi durdu bu bir sorun mudur ? 37 ve 38’de 3200 di 39+0 iken 3 kilo ölçüldü
Minnakpopus Slhls Zaten sonuna gelmişsiniz doktorunuz doğumu başlatmak için neyi bekliyor ? Yani gelişimi duran bebeği bu kadar anne karnında bekletmek neden ? Başka bir doktora da görünün derim ben böyle saçmalık duymadım
Melissayda Korkutmak istemem ama tabikide sorundur sizden beslenemiyor demek büyük ihtimalle plasenta yaşlanması olabilir. Doktorunuz ne dedi bu duruma ? İlk kızımda bende yaşadım 38+0 da sezaryen oldum dışarıda gelişmesi daha çabuk olur diye bekletmedi doktorum
Slhls Melissayda Ftm2025 kızlar gittiğim doktor yaşadığım yerde en çok tutulan doktor ve hiç olumsuz bir şey duymadım şimdiye kadar, ama 2-3 gündür aklıma takıldı. 39 haftalıkken çatı muayenesi etti ve daha var dedi suyu da yerinde olunca bekliycez dedi ama kilosu ve boyu kafama takıldı anlamadım tanyawon
anneolmakneguzel_ Slhls doktor sıkıntı yok diyorsa sizneden illa sıkıntı varmış gibi davranıyosunuz yapma hayatım yaa. Bşy olsa doktor uyarmaz mı sence ? Ogluma surekli 4 kilo dedi 3200 dogdu 😂 merak etme sen demekki hersey yolunda o olçumler hep oynuyor,
Daisyy000 anneolmakneguzel_ Bşy olsa doktor uyarmaz mı sence ? Bu cümleye asla güvenmiyorum😂 Tek doktora güvenseydim 2 aylık minicik bebeğime antibiyotik verecektim.
Melissayda @Slhls canım başka doktora daha git bence kilo almıyorsa beslenemiyor kan akışı kesiliyor demek nasıl bi doktor anlamadım suyum benimde normaldi ama gelişmiyorsa sıkıntı
Ftm2025 Slhls devlet olsa normal için mi bekliyorlar diyecektim ama bana hiç normal gelmedi bence bir doktora daha görünün
3_bebelianne Slhls doğum şekli yada doğum zamanı belirlenmedimi artık suni yada sezeryanla alınması lazım bebeğin
anneoluyorumm13 Slhls doktor normal dediyse normaldir bence kurcalamayın benim bebek 33de 2700 34de 2500 37de 2800 ölçüldü doktora sordum kilo bir tahmin kesin neticeyi vermez bazı bebeklerin son haftalar kilo alımı artar bazılarının azalır senin ki sağlıklı kilosunu boşver dedi bana
Blackkk Benim de 32+1 de gelişimi durmak üzere dediler çok az besleniyor 10 günde 70 gr kadar suyu gayet iyi oksijen de gidiyor şuan tamamen beslenme durana kadar bekleyeceğiz dedi doktor bende çok rahat bu doktor falan diyordum demek ki normalmiş