selennnnnnnn Kızlar dün kasılmam olunca şehir hastanesi aciline gittim nst ye bağladılar sonra ebe geldi alttan muayene etmem gerekiyor dedi çok da sert bi şekilde bende istemediğimi söyledim imza attım bu haftalarda bakılıyor mu ben hiç duymamıştım
Emiine123 selennnnnnnn 33 den itibaren nst bağlıyorlar ama ağrı varda bakılır diye biliyorum genelde benim vardı öyle baktılar
Busrabzkrt selennnnnnnn evet ben 32+3 haftalık hamileyim kahverengi sümüksü akıntı vardı ve kasilmam olmuştu iki kez ebe baktı acilman yok ama rahim ağzında yumuşama var dedi o da kasilmalardan dolayı dinlemem gerektigini söyledi şuan dinleniyorum bir problem de yasamadim
miniminibebek selennnnnnnn evet bakıldı hatta 28 de kanamam vardı dşye yine bakılmıştı :( vajinal muayene benım kabusum
miniminibebek selennnnnnnn be bb de öyle oluyorum nst de sancı çıkıyor öyle okunca 🤦♀️canımı yakıyorlar