Esen50 Haftadayım Duphaston içmekten bıktım sabah akşam 😔 Üstelik 3 ay kullanılıyormuş. Sanki midemi bulandırıyor. Ben zaten evdeyim pek dışarı çıkmıyorum içmesem olur mu? Ne önerirsiniz?
Altbyz Esen50 hayır iç gerçekten faydası çok aksatma miden bulanırsa çubuk kraker yada tuzlu domates ye bende progestan kullanıyorum başlarda çok oluyordu bulantı hala oluyor içerken kesinlikle bırakma bebeği rahmi besliyor o ilaç
Anonim28 Esen50 8 ay boyunca günde 3 kere kullandım yani burdan birisi bırakın derse bırakacak mısınız bunu en iyi doktorunuz bilir. Bende hiçbir yan etki yapmamıştı duphaston aksine kendimi güvende hissediyordum
Esen50 Altbyz normalde de ilaç içmem bunu içmekten de usandım ama düşük olmaması için değil miydi bu ilaç😔