Kdkdjd_737 12. haftadan itibaren vitaminleri kullandırmaya başladı benim doktorum. Sen çok gecikmişsin, ilk kez böyle bir şey duyuyorum. Normalde 3 aydan sonra folik asit kesilip vitamin takviyelerine başlanır. Çevremdeki tüm hamile insanlarda da durum böyle oldu. Benim kullandığım vitaminler resimde mevcut. Hepsinin belli bir zaman aralığı ve kullanım şekli var. Kullanmayı düşünüyorsen onlarla ilgili de bilgi veririm. Kullanmaya başladığın zaman kısa sürede toparlayacağını düşünüyorum canım
