Canlarım bu konuda bu ikinci postum ama mutlaka cevap almam lazım 😑
Ben doğum yapalı 42 gün oldu. Kanamam ilk 20 günden sonra iyice azalmıştı ama şu 5 gündür baya yoğun geliyor. Yatıyodum az önce uyandım üstüm başım yatak her yere bulaşmış ped olduğu halde. İlk oğlumda da 75 gün sürmüştü ama bu neden böyle bitip tekrar yoğun başladı anlamadım. Adet oldum desem 5 gün oldu yani bu kadar yoğun olması neden olabilir?
Bilgisi olan varsa diye soruyorum doktora tabii ki gideceğim 🙈