Ftmglll 34+3 te 2200 2300 gibi ölçtüm dedi yanılma payı oluyor. Hep bir hafta küçük çıkıyor kilosu ne yaptıysam o fark kapanmıyor genetik başka bir açıklaması yok alması gereken gramı alıyor haftalık olarak.haftalık 150 gr alıyordu artık 2 haftada 500 gr almış.olması gerektiği gibi gidiyor ama doktor 1 hafta küçük diyor öyle kabullendik artık kilolu bir bebek olmayacak.sağlıklı olsun suyun iyi olsun vaktinde gelsin kiloya takılmıyorum dedi doktorum.🤷🏻♀️ Yediğim muzun muzlu sütün cevizin pekmezin vs daha bir çook şey düzenli olarak hala tüketiyorum bebek yine alması gereken gramı alıyor ne bi gram az ne bi gram çok 😊