Herkese merhaba, 10 haftalık gebeliğim maalesef bebeğimin kalp atışı durduğu için 30 haziran tarihinde son buldu. 2-3 ay dinleneceğim fakat bugün bir ovülasyon testi yapayım dedim görseldeki gibi çıktı. Henüz beta değerim düşmediği için t çizgisi daha koyu çıkmış olabilir mi?
